Termeni și Condiții de utilizare

În continuare sunt descrise: utilizarea site-lui web, procesarea datelor cu caracter personal, procesarea comenzilor și contractul de prestări servicii. Accesarea sau vizitarea acestui site web, cumpărarea oricărui produs sau serviciu, participarea la cursuri și alte evenimente - implică toate acceptul explicit al dvs. cu privire la toți termenii din acest document.

Stability in Motion SRL în calitate de autor, proprietar și administrator al acestui site web și furnizor al serviciilor și produselor comercializate își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul, funcționarea, descrierea sau organizarea acestora precum și termenii și condițiile de folosire, fără niciun fel de notificare prealabilă. Datorită acestui fapt, vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați. Excepție fac persoanele deja înscrise la un curs sau eveniment, care vor fi notificate direct și imediat ce intervin modificări legate de cursul sau evenimentul respectiv.

Utilizarea site-lui web

Stability in Motion SRL este autorul site-lui web și beneficiază de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislației române și internaționale. În lipsa altor precizări, toate materialele, incluzând imagini, ilustrații, design-uri, pictograme, fotografii, clipuri audio și video, ș.a.m.d. sunt proprietatea Stability in Motion SRL sau sunt licențiate de către Stability in Motion SRL pentru a fi folosite. Conținutul site-lui - integral și / sau parțial - nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revândut, vizitat sau exploatat în scopuri comerciale fără acceptul scris prealabil al Stability in Motion SRL.

Site-ul este furnizat de către Stability in Motion SRL pe o bază ”așa cum este” și ”atât cât este disponibil”. Stability in Motion SRL nu garantează că site-ul web, serverele pe care este găzduit sau e-mail-urile trimise sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Stability in Motion SRL fiind liberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea / vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Stability in Motion SRL nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Stability in Motion SRL nu acordă niciun alt fel de garanție pentru conținutul și utilizarea acestui site cu excepția eventualelor prevederi din secțiunea ”Contractul de prestări servicii” a acestei pagini. Informațiile publicate corespund realității la momentul înscrierii lor pe site sau al actualizării diverselor pagini ale site-ului.

Efectuarea de operațiuni neautorizate asupra acestui site și tentativele de efectuare a acestora, incluzând fără a se limita la: utilizarea abuzivă, utilizarea frauduloasă, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informații în vederea comercializării lor, blocarea accesului, ș.a.m.d., vor fi pedepsite conform legii.

Stability in Motion SRL respectă confidențialitatea datelor și informațiilor legate de vizitatori, utilizatori sau clienți, precum și a tranzacțiilor efectuate de aceștia, în condițiile și limitările impuse de lege. Sistemul nostru informatic utilizează metode adecvate pentru protecția datelor cu caracter personal, precum și a operațiunilor / tranzacțiilor pe care utilizatorii le efectuează prin intermediul site-lui web.

Procesarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor (GDPR) Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date , Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și OUG 13/24.04.2012, Stability in Motion SRL poate colecta de la dumneavoastră date cu caracter personal, dar numai cu acordul dumneavoastră și dacă acestea sunt furnizate în mod voluntar.

Stability in Motion SRL administrează datele personale pe care le furnizați în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate: pentru a face posibilă livrarea serviciilor comandate, confirmarea comenzii, informarea privind stadiul comenzii, oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate, evaluarea serviciilor oferite, activități comerciale, activități de promovare a bunurilor și serviciilor oferite, de marketing, publicitate, de dezvoltare, de cercetare de piață, statistică, monitorizare a vânzărilor și comportamentul clienților, administrative, de media și altele asemenea.

Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, ne dați în mod expres acordul să stocăm, să utilizăm și să prelucrăm nelimitat în timp datele dvs. personale în scopurile detaliate anterior. Nici una dintre informațiile dvs. personale nu va fi făcută publică sau oferită altcuiva fără acordul dvs. anterior.

Toate plățile efectuate prin intermediul acestui site web sunt procesate de către un procesator de plăți acreditat iar Stability in Motion SRL nu primește de loc și nici nu stochează informații despre cardurile dvs. sau conturile folosite la efectuarea plăților.

Pe baza unei cereri expediate prin e-mail către Stability in Motion SRL vă puteți exercita în mod gratuit dreptul la o solicitare pe an privind confirmarea faptului că datele dvs. personale sunt sau nu prelucrate. De asemenea, puteți solicita rectificarea, actualizarea, blocarea, ștergerea sau transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă cu dispozițiile legale, dacă aceasta nu este imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Înscrierea la majoritatea cursurilor este condiţionată de acordul dvs. cu privire la fotografierea şi filmarea în timpul cursurilor, așa cum este detaliat în secțiunea ”Contractul de prestări servicii -> Detalii organizatorice”. Acceptați că în cazul în care vă răzgândiți după înregistrarea materialelor în legătură cu utilizarea pozelor și filmărilor în care apăreți este posibil să nu putem retrage din circulație materialele vizate, ori pentru că nu mai stă în puterea noastră ori pentru că ne-ar fi lezate anumite interese.

Putem transmite informațiile privind datele dvs. cu caracter personal organelor abilitate ale statului și ale băncilor partenere, în baza solicitării acestora și în limitele prevăzute de lege.

Procesarea comenzilor

ANULAREA COMENZII

Puteți opri procesul de cumpărare în orice moment anterior efectuării plății, fără să rămâneți cu nici un fel de obligație față de noi. Orice reduceri sau beneficii oferite la plasarea comenzii inițiale vor fi anulate. Dacă vă răzgândiți ulterior, veți putea plasa o nouă comandă, în condițiile valabile la data plasării acesteia.

RENUNȚAREA LA SERVICIILE PLĂTITE

Deoarece organizăm cursuri cu durate și tematici diverse, în diferite locații și pentru categorii variate de participanți, în continuare vă prezentăm doar condiții generale. Acestea vor fi completate și uneori înlocuite de către cele specificate în descrierea specifică a fiecărui curs!

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu excepția cazurilor menționate expres de lege, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

Perioada de retragere menționată mai sus expiră în termen de 14 zile de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii. Pentru cursurile pe care le organizăm, data încheierii contractului este ziua efectuării plății taxei de participare integrale sau a primului avans (indiferent de valoarea acestuia).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

Având în vedere specificul activităților noastre (organizarea și predarea de cursuri), înscrierea dvs. și eventuala renunțare influențează mult deciziile și cheltuielile noastre de organizare. Astfel în funcție de numărul de cursanți noi alegem locația evenimentului, necesarul de echipament, numărul de instructori și personal auxiliar, materia și felul în care o predăm etc. Deoarece planificarea evenimentului începe înainte de încheierea contractului cu dvs. iar activitățile noastre organizatorice se derulează continuu inclusiv înainte de începerea cursului, considerăm că prestarea serviciilor noastre către dvs. începe în momentul încheierii contractului.

Astfel, la fiecare curs vor fi specificate una, două sau toate trei perioade distincte care influențează renunțarea dvs. la serviciile plătite: (1) retragere cu rambursare totală, (2) retragere cu rambursare parțială și (3) retragere fără rambursare. Perioadele exacte și eventualul procent de rambursare parțială sunt indicate la fiecare curs în parte.

Retragerea cu rambursare totală este permisă doar în maxim 14 zile de la efectuarea plății, doar dacă solicitarea dvs. de renunțare ajunge la noi înainte de perioadele (2) sau (3). Retragerea cu rambursare parțială este posibilă dacă solicitarea dvs. de renunțare ajunge la noi înainte de perioada (3). Retragerea fără rambursare începe cu 2-4 săptămâni înainte de curs. Deoarece planificarea și organizarea cursului au ținut cont de participarea dvs., eventuala dvs. renunțare ne poate afecta mult financiar și nu vom rambursa sumele deja plătite.

În cazul în care renunțați în perioadele (2) sau (3), puteți beneficia de rambursarea totată a sumelor plătite dacă trimiteți o altă persoană compatibilă în locul dvs. la curs, care să se înscrie în aceleași condiții de preț și beneficii pe care le-ați avut la înscrierea dvs. În acest caz nu ne afectați în organizarea și derularea cursului și vom fi fericiți să vă returnăm integral sumele plătite anterior.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați în scris cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, prin trimiterea unui e-mail la office@krav-maga.ro Pentru a fi siguri că mesajul respectiv a ajuns la noi, dacă nu primiți o confirmare scrisă a retragerii prin e-mail sau SMS într-o zi lucrătoate va trebui să ne sunați la 0744-866.368.

Eventuala rambursare o vom face în maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. Rambursare se va face folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită la plata iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina noastră plata de comisioane în urma rambursării.

Nu se poate realiza dreptul la retragere după prestarea completă a serviciilor în situația înscrierii la cursurile și evenimentele pe care le organizăm. În aceste cazuri, ca și consumator declarați că ați luat cunoștință de faptul că vă pierdeți dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Stability in Motion SRL. Sunteți de acord cu încheierea contractului și cu începerea executării acestuia la data plății taxei de participare sau a primului avans, cât şi cu executarea completă a acestuia cu 2-4 săptămâni înainte de data începerii evenimentului (așa cum este detaliat în descrierea acestuia). Prin urmare, în toate aceste cazuri executarea a început cu acordul prealabil expres al dvs., al consumatorului.

Contractul de prestări servicii

Deoarece organizăm cursuri cu durate și tematici diverse, în diferite locații și pentru categorii variate de participanți, în continuare vă prezentăm doar condiții generale. Acestea vor fi completate și uneori înlocuite de către cele specificate în descrierea specifică a fiecărui curs!

ÎNSCRIERE

Înscrierile se fac în ordinea plății taxei de participare, în limita locurilor disponibile. Acest Contract trebuie completat înainte de începerea cursului.

TAXA DE PARTICIPARE

Înscrierea este valabilă doar după plata integrală a taxei de participare sau a unui avans minim. Taxa de participare trebuie plătită integral înainte de începerea cursului. Instructorul poate acorda reduceri și condiții preferențiale de plată. În funcție de curs, plata se va face on-line, în contul bancar al școlii sau numerar instructorului.

Condițiile de renunțare la curs și eventualele rambursări sunt detaliate în această pagină în secțiunea ”Procesarea comenzilor -> Renunțarea la servicii”. Sunteți de acord cu încheierea contractului și cu începerea executării acestuia la data plății taxei de participare sau a primului avans, cât şi cu executarea completă a acestuia cu 2-4 săptămâni înainte de data începerii evenimentului (așa cum este detaliat în descrierea acestuia). Prin urmare, în toate aceste cazuri executarea a început cu acordul prealabil expres al dvs., al consumatorului.

Dacă renunțați după începerea cursului, indiferent de motive, nu vă vom rambursa nici o parte din sumele plătite. Dacă renunțați cu 2-4 săptămâni înainte de curs, indiferent de motive, vă vom rambursa integral sumele plătite doar dacă convingeți o altă persoană compatibilă să se înscrie în locul dvs. (rambursarea parțială nu mai este posibilă). Dacă renunțați și mai repede, puteți beneficia de o rambursare parțială sau chiar totală (în maxim 14 zile de la prima plată).

În eventualitatea anulării cursului din motive obiective vă vom returna integral sumele plătite (sau proporțional pentru perioada rămasă până la finalul cursului dacă s-a derulat deja o parte din curs), în maxim 14 zile de la comunicare. Rambursare se va face folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită la plata iniţială, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina noastră plata de comisioane în urma rambursării.

GARANȚIE

Prin participarea la cursuri veți acumula informații noi și veți dobândi deprinderi noi. Evoluția este specifică fiecărui cursant, depinzând atât de abilitățile mentale, fizice și emoționale inițiale cât și de deschiderea spre învățare și schimbare. Deoarece sunt prea multe variabile legate de dvs. pe care nu le putem controla (mai ales sub stres), de obicei singura garanție pe care o oferim este implicarea noastră 100% în oferirea unui curs eficient, cât mai fidel descrierii acestuia. Eventualele garanții suplimentare vor fi detaliate în descrierea fiecărui curs / eveniment.

Indiferent de specificul sau de durata cursului, de implicarea și de evoluția dvs. la curs, noi nu vă garantăm că nu veți mai fi agresat(ă) în viitor sau că veți supraviețui într-un anumit fel agresiunilor. În mod cert veți avea șanse mai mare de supraviețuire, însă nimeni nu vă poate oferi vreo garanție reală. Nici instructorul și nici școala nu pot fi făcuţi responsabili pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, subsecvente sau accidentale rezultate din aplicarea sau incapacitatea de aplicare a principiilor și tehnicilor predate.

La cursurile la care acordăm diplome de centură sau de instructor, veți primi aceste calificări doar dacă vă ridicați la nivelul minim de pregătire pe care îl considerăm noi necesar. Evaluările se vor face atât pe baza unor liste de tehnici cât și subiectiv de către instructor, iar decizia instructorului nu poate fi contestată. Dacă nu ajungeți la nivelul necesar în perioada alocată cursului, veți primi o diplomă de participare și nu veți putea solicita nici o rambursare a sumelor plătite anterior.

PREZENȚA LA CURSURI

Unele cursuri au specificații suplimentare legate de prezența obligatorie, de numărul maxim deabsențe acceptate sau de recuperările obligatorii ale absențelor. În cazul în care încălcați aceste condiții pierdeți dreptul de a participa în continuare la curs și nu veți beneficia de nici o rambursare a sumelor platite anterior pentru curs.

STAREA DE SĂNĂTATE

Participarea la cursuri o faceți pe propria dvs. răspundere. Trebuie să aveți o stare de sănătate bună, care să vă permită practicarea unui sport de contact, solicitant fizic și psihic. Aveți datoria de a vă asigura că sunteți apt fizic și psihic pentru a participa la cursuri. Vă recomandăm să cereți sfatul unui medic de specialitate.

Veți aduce imediat la cunoștința instructorului orice deteriorare a sănătății dvs. care v-ar putea influenta participarea fără probleme la acest curs, atât înainte cât și în timpul derulării cursului. Aveți dreptul și obligația să refuzați atât executarea tuturor tehnicilor și exercițiilor care considerați că vă periclitează sănătatea în orice fel cât și să lucrați cu persoanele cu care nu vă simțiți confortabil.

EVITAREA ACCIDENTĂRILOR

Krav-Maga este o artă marțială de autoapărare iar contactele fizice între parteneri sunt normale și frecvente la acest curs. Veți lovi mult și veți fi lovit în diferite zone ale corpului, însă în mod controlat. Cei care vor exagera vor fi domoliți sau chiar excluși de la curs. Aveți datoria să comunicați imediat instructorului situațiile care sunt prea solicitante pentru dvs., fizic sau emoțional. În funcție de specificul cursului, veți folosi arme de antrenament și echipamente de protecție care să vă permită să vă apropiați cât mai mult de realitate evitând în același timp accidentările.

Instructorul ia toate măsurile necesare pentru evitarea accidentărilor prin felul în care predă, modalitatea în care stabilește exercițiile, indicațiile pe care le oferă și prin evaluarea permanentă a participanților. Chiar și în aceste condiții, dvs. acceptați faptul că se pot produce accidentări variate independente de voința și controlul instructorului. Astfel, vă asumați întreaga responsabilitate pentru consecințele eventualelor accidentări survenite la cursuri datorită folosirii forței excesive, nerespectării indicațiilor instructorului, neexecutării corecte a unor tehnici de către dvs. sau colegii dvs. etc.

COMPORTAMENTUL LA CURSURI

Pe toată durata cursului trebuie să vă comportați politicos, să respectați întocmai indicațiile instructorului, să aveți în permanență grijă de siguranța și confortul dvs. și al colegilor. Nu permitem nici un fel de atitudini de superioritate, discriminări de orice fel, comportamente jignitoare sau agresive, nerespectarea indicațiilor instructorului, limbajul vulgar, deranjarea cursurilor sau a colegilor, glume nepotrivite ca și conținut / exprimare / moment etc.

În toate cazurile de păreri diferite, primează indicațiile instructorului. Aveți dreptul să vă păstrati o părere diferită, însă pentru a continua cursul este obligatoriu să nu intrați în justificări sau polemici cu instructorul ci să îi umați indicațiile întocmai.

În cazul unor abateri grave sau repetate de comportament veți fi obligat să părăsiți imediat și definitiv cursul, fără a primi nici o despăgubire.

APLICAREA CUNOȘTINȚELOR ȘI ABILITĂȚILOR

Veți folosi cunoștințele și îndemânările dobândite la aceste cursuri doar pentru legitimă apărare, încercând să limitați pe cât posibil efectele negative asupra agresorilor dvs. Veți evita cât de mult puteți implicarea în conflicte fizice.

EXERSARE ȘI PREDARE

Veți exersa înafara cursurilor doar tehnicile recomandate de către instructor, în felul în care au fost predate. Nu veți preda, prezenta sau demonstra altor persoane cunoștințele acumulate decât sub îndrumarea directă a instructorului sau, pe cont propriu, doar după ce veți fi autorizat ca instructor de școala Krav-Maga Stability in Motion.

DETALII ORGANIZATORICE

Cursurile vor fi predate și conduse în limba română. Dacă va fi cazul, predarea sau traducerea într-o altă limbă va fi anunțată în pagina evenimentului.

În funcție de specificul cursurilor, acestea se vor desfășura într-o sală de sport, într-o altă locație mai mult sau mai puțin amenajată sau în natură. Tipul locației, ținuta (kimono sau îmbrăcăminte sport) și echipamentul obligatoriu vor fi detaliate în pagina cursului. Dacă vă prezentați la curs într-o ținută necorespunzătoare vi se va interzice participarea. Este posibil ca la unele cursuri locația exactă să vă fie comunicată doar după însciere.

Sunteți de acord ca organizatorii (instructorul, alt reprezentant al școlii sau o persoană angajată în acest sens) să fotografieze și să filmeze în timpul cursului, urmând să poată folosi aceste materiale atât în scop publicitar pentru promovarea școlii și a cursurilor cât și în scop comercial. Puteți solicita în scris, la înscriere, să nu fiți fotografiat sau filmat în prim plan, însă acceptați să apăreți în fundal sau ca participant într-un grup de cursanți. Pentru cazul în care vă răzgândiți ulterior înregistrării materialelor găsitiți informații suplimentare în secțiunea ”Procesarea datelor cu caracter personal” din această pagină.

Ca și cursant, veți avea voie să fotografiați și să filmați doar în pauze. Publicarea ulterioară a materialelor în care apar instructorul sau colegii dvs. o veți putea face doar cu acordul explicit al acestora.

Renunțarea la curs este detaliată în secțiunea ”Procesarea comenzilor -> Renunțarea la serviciile plătite” din această pagină.

LITIGII

Acest contract, în totalitate, se supune şi se aplica în conformitate cu legile României şi cele internaţionale. Orice litigii vor fi soluţionate de către organele competente din localitatea de reşedinţa a vânzătorului.

© 2004-2019 Stability in Motion SRL. Toate drepturile sunt rezervate.
CIF 25710836 | Reg.Com. J12/1337/2009 | Sediul social: Calea Floresti 3/26, Cluj-Napoca, România